De AVKV is een vrijwilligersorganisatie. Onze vrijwilligers zijn actieve ervaringsdeskundigen,
die zich in het belang van lotgenoten en hun naasten inzetten.

Wat onze vrijwilligers zeggen

Enkele uitspraken van onze vrijwilligers:

• vrijwilligerswerk is een zinvolle tijdsbesteding,
  • door mijn vrijwilligerswerk bij de AVKV kreeg ik veel nieuwe sociale contacten,
  • op deze manier kan ik echt wat doen voor mijn lotgenoten,
  • ik doe hele nieuwe ervaringen op en leer veel nieuwe dingen,
  • vrijwilligerswerk is LEUK!

Heb je interesse om ook als AVKV-vrijwilliger aan de slag te gaan, neem dan contact met ons op (via onderstaande button)

Wat wij zoeken

Enthousiaste vrijwilligers met een ondernemend karakter, die een nieuwe uitdaging willen aangaan. Kandidaten zijn in staat om in teamverband hun taken te verrichten. Het is geen vereiste dat u zelf alvleesklierpatiënt bent, maar ervaringsdeskundigheid is wel een pré.

Tijdsinvestering

Dit is afhankelijk van het soort vrijwilligerswerk dat u gaat verrichten.

Beschikbaarheid

Het vrijwilligerswerk kan voor een belangrijk deel vanuit huis worden verricht met behulp van computer en telefoon.

Voordelen

De voordelen van vrijwilligers bij de Alvleeskliervereniging :

• het is een zinvolle tijdsbesteding, die veel voldoening kan geven
  • het biedt u mogelijkheden tot sociale contact
  • uw eigen kennis omtrent de alvleesklierproblematiek wordt bevorderd toe door training en ervaring
  • voor het gebruik van telefoon/internet evenals voor gemaakte reiskosten geldt een vergoeding

Interesse?

Wilt u een deel van uw vrije tijd op een zinvolle manier gaan besteden, wordt dan AVKV-vrijwilliger. Wellicht heeft u vooraf nog vragen over de inhoud van een vrijwilligersfunctie bij de AVKV. Neem in beide situaties vrijblijvend contact op met ons op door het invullen van onderstaand contactformulier.
Na uw aanmelding nemen wij telefonisch contact met u op.

Geslacht(Vereist)
Naam(Vereist)
Adres(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.