Word vrijwilliger

De Alvleeskliervereniging (AVKV) werkt vrijwel uitsluitend met vrijwilligers en dankt daar haar bestaansrecht aan. Deze zijn bereid zich als actieve ervaringsdeskundigen in het belang van hun lotgenoten voor de vereniging in te zetten. Iedereen heeft zo zijn eigen reden om vrijwilligerswerk te doen. Er zijn verschillende vrijwilligersfuncties bij de Alvleeskliervereniging.

Enkele uitspraken van onze vrijwilligers:

• vrijwilligerswerk is een zinvolle tijdsbesteding,
  • door mijn vrijwilligerswerk heb ik veel nieuwe sociale contacten,
  • op deze manier kan ik wat terugdoen voor de maatschappij,
  • ik doe hele nieuwe ervaringen op, en leer veel nieuwe dingen,
  • vrijwilligerswerk is LEUK!

Het bestuur van de Alvleeskliervereniging is dringend op zoek naar vrijwilligers voor allerlei vacatures.

Wij zoeken
Enthousiaste vrijwilligers met een ondernemend karakter, die een nieuwe uitdaging willen aangaan. Kandidaten zijn in staat om in teamverband hun taken te verrichten. Het is geen vereiste dat u zelf alvleesklierpatiënt bent, maar het geeft wel een kennisvoorsprong.

Tijdsinvestering
Dit is afhankelijk van het soort vrijwilligerswerk

Beschikbaarheid
Het vrijwilligerswerk van de vrijwilliger kan vaak vanuit huis worden verricht met behulp van computer en telefoon.

Voordelen
De voordelen van vrijwilligers bij de Alvleeskliervereniging :

• het betreft een zinvolle tijdsbesteding, die veel voldoening kan schenken
  • het biedt u mogelijkheden tot sociale contact
  • uw eigen kennis van de alvleesklierproblematiek neemt toe door training en ervaring
  • voor het gebruik van telefoon/internet evenals voor reiskosten geldt een vergoeding

Interesse?
Bent u geïnteresseerd om vrijwilliger te worden en kijkt u ernaar uit om uw vrije tijd op een zinvolle manier te gaan besteden, of heeft u nog vragen over de inhoud van een functie, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op via Bert van Oostveen door middel van onderstaand contactformulier.

Contactformulier vrijwilligerswerk AVKV