De AVKV treedt op als belangenbehartiger van alvleesklierpatiënten.
Wij vinden het van groot belang dat wetenschappelijk onderzoek naar de oorsprong en het voorkomen van alvleesklieraandoeningen wordt gestimuleerd en dat naar de best mogelijk behandeling voor alvleesklierpatiënten wordt gezocht.
Om daaraan een serieuze bijdrage te kunnen leveren, vragen wij uw hulp.
Doneer daarom nu !

Doneren

Al vanaf € 5,- kunt u bijdragen aan de ondersteuning van de belangen van alvleesklierpatiënten. Met uw donatie kunnen wij als landelijke patiëntenvereniging optreden namens alvleesklierpatiënten en stimuleren dat er wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan naar de oorsprong, het voorkomen en de behandeling van aandoeningen aan de alvleesklier.

Uw bijdrage, groot of klein is zeer welkom. Alle beetjes helpen. Namens iedereen hartelijk dank voor uw steun!

Als bedrijf doneren?

Een goed doel steunen als bedrijf? Wij kunnen uw steun heel goed gebruiken! Voor uw bedrijf een positief imago, voor de Alvleeskliervereniging een bijdrage in de belangenbehartiging van alvleesklierpatiënten; een win-win situatie!

Wanneer u als bedrijf zijnde de Alvleeskliervereniging wil steunen dan kan dit door middel van een donatie.

Voordelen voor uw bedrijf:

• U helpt de Alvleeskliervereniging bij de belangenbehartiging van lotgenoten
  • U bent maatschappelijk betrokken
  • U kunt de donatie fiscaal aftrekken

Donaties aan de Alvleeskliervereniging zijn voor bedrijven fiscaal aftrekbaar. De Alvleeskliervereniging is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) waardoor u donaties van de winst af kan trekken. Voor meer informatie of advies hierover kunt u contact opnemen met een accountant of belastingadviseur van uw bedrijf.

Lees meer over: Schenken met fiscaal voordeel

De AVKV staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 24281510 en is bekend onder RSIN-nummer (of fiscaal nummer) 8070.08.631.