Deltaplan Alvleesklierkanker logo

Terugblik 2021 door Deltaplan Alvleesklierkanker

Geplaatst op: 28 december 2021

Het Deltaplan Alvleesklierkanker kijkt met trots terug op het jaar 2021. Het is hun missie om wetenschappelijk onderzoek naar alvleesklierkanker te versnellen. Ze willen dat de beste behandeling voor iedereen bereikbaar moet zijn. Ze streven dan ook naar een betere kwaliteit van leven voor iedereen die door alvleesklierkanker getroffen wordt. Met z’n allen zijn het afgelopen jaar mooie resultaten behaald.

Unieke samenwerking

De samenwerking met het Deltaplan is uniek, maar zeker niet vanzelfsprekend. Die samenwerking moeten we met elkaar goed blijven organiseren. Er is dan ook geld nodig om het wetenschappelijke onderzoek uit te (laten) voeren. Hierom zijn velen van jullie in actie gekomen om geld in te zamelen voor het Deltaplan Alvleesklierkanker. Omdat het Deltaplan jullie daar zeer dankbaar voor is, hebben zij neen bedankvideo gemaakt:

Bedankvideo bekijken

Namens het Deltaplan wensen we jullie hele goede feestdagen. En ook in 2022 blijft de Alvleeskliervereniging samen met het Deltaplan strijden voor een betere toekomst voor patiënten met alvleesklierkanker.