Afbeelding: pijnlogo

ç

Geplaatst op: 27 september 2019

Of je nu al jaren met een chronische aandoening te maken hebt, of net de diagnose hebt gekregen: de cursus Sterk met Pijn helpt je verder op weg.

Deze cursus is ontwikkeld voor het leren omgaan met chronische pijn. De ervaringsdeskundige begeleiders ondersteunen je in je zoektocht om de regie van het dagelijks leven weer in eigen hand te nemen.  Sleutelwoorden zijn: ondersteunen, eigen mogelijkheden zoeken en zelf & samen doen. De cursus 'Sterk met Pijn' is laagdrempelig, leert je nieuwe wegen ontdekken in omgaan met chronische pijn. Een stap naar zelfredzaamheid.

In de volgende regio’s wordt er in de komende maanden een introductiebijeenkomst georganiseerd

Vrijdag           4 oktober 2019        15.00 - 17.00 uur Maartensdijk

Zaterdag       12 oktober 2019      11.00 - 13.00 uur Amersfoort

Dinsdag         12 november 2019 19.30 - 21.30 uur Almere

Zaterdag       29 februari 2020      13.30 - 15.30 uur Hoofddorp/Lisserbroek

Aanmelding voor de introductie/voorlichtingsbijeenkomst is belangrijk i.v.m het beperkt aantal zitplaatsen. Ook je partner/ouder(s)/familieleden/vriend(in) zijn natuurlijk van harte welkom op deze avond. Na deze middag of avond kun je beslissen of je daadwerkelijk deel wilt nemen aan de cursus.

Kijk op https://www.pijnpatientennaar1stem.nl/cursusdata/ voor meer informatie over de contactgegevens van de cursusbegeleiders, de cursusdata en andere praktische informatie.  Daarnaast zijn er reeds cursussen in andere regio’s gestart, maar voel je vrij om contact op te nemen met de cursusbegeleiders voor een volgende cursus.